Victory Golf Fitness

Aj v golfe platí pravidlo, silnejší znamená lepší.

Posilňovaním kĺbových, väzív a svalov, ktoré sú pri golfe najviac využívané, zlepšíte svoj odpal a výdrž až po osemnástu jamku. Posilňo­vanie je pri tomto športe dôležité taktiež pre chrbticu a celkové držanie tela. Pôsobí ako prevencia bolestí krížovej chrbtice. Dostaň sa do formy pre golf a staň sa lepším golfistom. Golf fitness system: zaručuje pridanie vzdialenosti do vašich odpaľov.

Tradičný silovo – kondičný tréning už nestačí na maximalizovanie výkonu. Preto na zlepšenie efektívnosti na ihrisku musí golfový hráč využívať nové možnosti.

Jednoducho trénovať pre silu a zvyšovanie schopnosti dvíhať vyššie váhy, znamená pre golfového hráča na ihrisku málo alebo skoro nič. Výkonnosť golfistu sa zvyšuje pravidelným tréningom pohybov potrebných pre golf na ich najvyššej úrovni.

Keiser poskytuje exkluzívne a predtým nedosiahnuteľné tréningové metódy trénovania golfu špecifických pohybov, zvyšovania rotačnej výbušnosti a stability.

Infinity séria

Ako meno napovedá, tento multifunkčný tréningový prístroj môže byť použitý na nekonečné množstvo cvičení, od izolovaných po športovo špecifické. Táto unikátna káblova zostava umožňuje bezpečne precvičiť každú svalovú skupinu, pod každým uhlom, s každým možným odporom a rýchlosťou, a tým poskytuje maximálnu všestrannosť využitia na minimálnom priestore.

Golfovy švih matrix

Sagitálna rovina

Priprav: Uchop jednu rúčku v spodnej pozicií. Čelom k stroju, zaujmi základny postoj. Pri natiahnutí krížom cez telo k stroju vykroč pred tvoju vnútornú nohu vonkajšou nohou. Drž váhu hlavne na vnútornej nohe.

Cvik: Začni priťahovací pohyb ako keby si išiel do švihu s golfovou palicou, z vnútornej nohy pri použití vnútorneho bedroveho kĺbu vnútornej nohy. Ako švihneš, vykroč dopredu s vonkajšou nohou. Opakuj 5 krát na každu stranu skôr než budeš pokračovať na ďalší cvik v matrixe.

Transverzná rovina:

Príprava: Uchop jednu rúčku v spodnej pozicií. Čelom k stroju, zaujmi základny postoj.

Cvik: Začni priťahovací pohyb ako keby si išiel do švihu s golfovou palicou, zatlač z vnútornou nohu a použi vnútorný bedrovy kĺb. Ako švihnes, vykroč von s vonkajšou nohou. Opakuj 5 krát na každu stranu skôr než budeš pokračovať na další cvik v matrixe.

Frontálna rovina

Priprava: Uchop jednu rúčku v spodnej pozicií. Čelom k stroju, zaujmi základny postoj.

Cvik: Začni priťahovací pohyb ako keby si išiel do švihu s golfovou palicou, zatlač z vnútornej nohy a použi vnútorný bedrovy kĺb. Ako švihneš, vykroč do strany s vonkajšou nohou. Opakuj 5 krát na každu stranu .

Zasielanie noviniek prostredníctvom e-mailu.

Vyplňte prosím formulár.


×